سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابلو سازی و تابلو چلنیوم طلایی

بعضا برخی از مشتریان و متقاضیان تابلو چلنیوم قبل از سفارش این نوع از تابلو تبلیغاتی سوالاتی از قبیل، چلنیوم چیست، انواع تابلو چلنیوم کدامند، قیمت تابلو چلنیوم چطور محاسبه می شود و سوالاتی مشابه از مجموعه ها یا شرکت های تابلو سازی دارند تا در همین راستا تابلو مغازه یا مجموعه خود را مطابق با سلیقه خود خریداری نمایند.


تابلو تبلیغاتی چلنیوم به شکل ها و مدل های مختلفی ساخته می شوند که تابلو چلنیوم طلایی رنگ نیز یکی از همین موارد بشمار می رود.


تنوع رنگ در لبه چنلیوم و پلکسی گلاس استفاده شده در حروف برجسته چنلیوم، این نوع از تابلو ها را به پر فروش ترین گذینه ها در صنعت تابلو سازی تبدیل نموده است.
یکی از رنگ هایی که امروزه در ساخت تابلو های تبلیغاتی از کاربرد فراوانی بر خوردار است رنگ زیبا و گرم طلایی می باشد که از ترکیب دو رنگ کرم و زرد حاصل شده است.
رنگ طلایی از نظر روانشناسی یکی از رنگ هایست که حس ثروت، توانایی، دانایی، بزرگی، معتبر بودن و قدرت را به بیننده انتقال می دهد که در مقابل و راستای همین موارد، رویت یک تابلو تبلیغاتی همراه با رنگ های طلایی نیز همین عناوین را به بیننده انتقال خواهد داد.


در ادامه به توضیحاتی در مورد انواع تابلو چلنیوم طلایی، متریال های به کار رفته در آن و همچنین قیمت گذاری آنها خواهیم پرداخت.


تابلو چلنیوم کریستال


کریستال ماده ایی است جامد که اتم ها و مولکول ها از اجزای اصلی در ساخت آن بشمار می رود و در بسیاری از اصناف کار برد فراوانی دارد که تابلو سازی و ساخت حروف های برجسته نیز از کار برد کریستال بی نصیب نمانده است.
استفاده از کریستال در تابلو چلنیوم امروزه در پدید آمدن تابلو چلنیوم جدید به وضوح در سطح شهر قابل رویت است که همراه با تلفیق حروف های دیگر نیز از مدرنترین تابلو های تبلیغاتی بشمار می رود.
قرار دادن کریستال روی حروف چلنیوم معمولا با استفاده از رزین شکل می گیرد به این صورت که بعد از قرار دادن کریستال روی حروف می بایست رزین همراه با ترکیب سخت کننده ها روی حروف ریخته شود.
تلفیق کریستال همراه با تابلو چلنیوم طلایی یکی از زیباترین و جدیدترین تابلو های تبلیغاتی در حرفه تابلو سازی می باشد. که قیمت تابلو چلنیوم کریستالی نیز با توجه به کریستال به کار رفته در آن متفاوت می باشد.


تابلو چلنیوم الماسی


تابلو چلنیوم طلایی در انواع متفاوتی ساخته و عرضه می شود که با نام های مختلفی نیز در تابلو سازی شناخته می شود. به عنوان مثال تابلو چلنیوم الماسی نام دیگر تابلو چلنیوم کریستال می باشد که بعضا با نام تابلو چلنیوم نگینی نیز میان مشتریان نام برده می شود.


تابلو چلنیوم پانچ


در صورت استفاده از پلکسی گلاس طلایی در ساخت تابلو چلنیوم و عدم روشنایی حروف به دلیل خاصیت پلکسی گلاس طلایی، تابلوسازی ها با توجه به نوع سلایق مشتریان، طراحی چلنیوم را به صورت پانچ انجام می دهند. بدین صورت که پلکسی طلایی رنگ را توسط دستگاه برش لیزر به شکل پانچ برش می دهند که اصطلاحا حروف ساخته شده، تابلو چلنیوم پانچ نامیده می شود که قیمت چلنیوم پانچی نیز به دلیل کارکرد بیشتر دستگاه لیزر، نسبت به نوع معمول آن دارای افزایش می باشد.


قیمت چلنیوم طلایی


محاسبه قیمت تابلو چلنیوم با توجه به نوع آن از نظر تلفیق با دیگر حروف ها و متریال های به کار رفته در آن، در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال قیمت رول چلنیوم رنگ طلایی نسبت به رنگ نقره ای می تواند تاثیر مستقیمی روی قیمت تمام شده این نوع از حروف داشته باشد.