سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارتباط قطر قلم و قیمت تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم یا همان حروف برجسته چلنیوم امروزه در تبلیغات محیطی و حرفه تابلوسازی یکی از تاثیر گذارترین و کار آمد ترین تبلیغات در رابطه با معرفی مجموعه ها و بازاریابی آنها بشمار می رود.

 

اما از مهمترین عواملی که تابلو چلنیوم را به برگذیده ای مناسب میان مشتریان تبدیل نموده است قیمت تابلو چلنیوم نسبت به دیگر حروف های برجسته می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.


تمامی حروف های برجسته با توجه به در نظر گرفتن ابعاد تابلو در طول و عرض های متفاوتی ساخته می شوند که همین مورد باعث تولید حروف های برجسته در قطر قلم متفاوت خواهد بود و همچنین تاثیر گذار در قیمت حروف ساخته شده که حروف چلنیوم هم از این امر مستثنی نخواهد بود.
عواملی که با افزایش قطر قلم در قیمت تابلو چلنیوم تاثیر گذارند به چند دسته تقسیم می شوند که به توضیحاتی در مورد آنها می پردازیم.


پلکسی گلاس تابلو چلنیوم


پلکسی گلاس نوعی پلاستیک شبیه به شیشه است که در تولید تابلو چلنیوم مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان نمای اصلی و سطح رویه حروف به کار می رود.
پلکسی گلاس ها در رنگ های متفاوتی تولید می شوند و بعد از روشنایی اس ام دی ها نور را از خود عبور می دهند و باعث روشنایی حروف می شوند.
نکته حائز اهمیت در قیمت تابلو چلنیوم مصرف پلکسی گلاس در حروف می باشد که مسلما افزایش قطر قلم حروف ارتباطی مستقیم با مصرف بالای پلکسی گلاس و افزایش قیمت تابلو چلنیوم خواهد داشت.


اس ام دی تابلو چلنیوم


از دیگر عوامل مهمی که همراه با فزایش قطر قلم در قیمت تابلو چلنیوم تاثیر گذار می باشد مصرف اس ام دی های بلوکی در حروف ساخته شده می باشد.
همانطور که عنوان شد اس ام دی های بلوکی وظیفه روشنایی تابلو چلنیوم را بر عهده دارند و در صورت افزایش قطر قلم حروف، مصرف اس ام دی ها نیز افزایش می یابد و در مقابل همین مورد تابلو ساخته شده نیز شدت جریان بالاتری مصرف می کند که نیازمند منبع تغذیه قویتر با قیمتی بالاتر خواهد بود که هر دو این موارد در افزایش قیمت حروف ساخته شده دخیل خواهند بود.


پی وی سی تابلو چلنیوم


پی وی سی ها در ساخت حروف چلنیوم به عنوان زیر سازی حروف به کار می روند و محل قرار گیری اس ام دی و حروف چنلیوم می باشند که افزایش قطر قلم در مصرف بالای آن نیز موثر خواهد بود و همچنین تاثیر گذار روی قیمت نهایی حروف چلنیوم.
در آخر باید یاد آور شد که قیمت تابلو چلنیوم بر حسب متر محیط یا همان متر دور حروف محاسبه خواهد شد که پس از در نظر گرفتن موارد عنوان شده قیمت نهایی حروف ساخته شده با توجه به نرخ مصوب اتحادیه تابلوسازی اعلام می گردد.